Закупівлю оголошено - 19-09-2024, 09:28. Дата останніх змін - 19-09-2024, 09:28

Крохмалі та крохмалепродукти

Державна закупівля - UA-2024-09-19-001105-a Крохмалі та крохмалепродукти від замовника ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 153 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-19-001105-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-001251-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-09-2024, 09:28
по 24-09-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2400
2 400,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 153 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:20834003 Досьє YouControl
Контактна особа:Підсівна Альона Олегівна
Телефон:380977975137
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79071, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ НАУКОВА, будинок 108
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022

100
кілограм
79071 , Україна , Львівська область , Львів , ВУЛИЦЯ НАУКОВА, будинок 108 ,
з 27-09-2024 по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 101620-15620000-309670-40996564
Ідентифікатор реєстру: 74638b6d4c684eff9914fe112b5c8a82
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
34783e772322485592910139a409d49aМаркаМ
380650523f9a4ac9a40196cc60192454Відповідність ГОСТ 7022Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-09-2024, 09:28:20
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-09-2024, 09:27:34
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної, що додається до рахунка. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником протягом 30 банківських днів після його фактичного отримання на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій рахунок. Зобов’язання Замовника за цим Договором здійснюються в межах та за наявності відповідних бюджетних призначень (бюджетних асигнувань).
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ