Закупівлю оголошено - 17-09-2024, 15:59. Дата останніх змін - 17-09-2024, 15:59

Сир твердий та кисломолочний (ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти)

Державна закупівля - UA-2024-09-17-012036-a Сир твердий та кисломолочний (ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти) від замовника Виконавчий комітет Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області від 9/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-17-012036-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-17-014604-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2024, 15:59
по 20-09-2024, 09:00

Постачальник здійснює поставку Товару Покупцеві протягом двох календарних днів з моменту отримання заявки на необхідний товар. Умови поставки товару: Постачальник постачає Покупцеві Товар згідно заявок, дрібними партіями на весь період дії договору. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення в робочі дні з 7-00 до 10-00 год. за адресами загальноосвітніх та дошкільних закладів, підпорядкованих Виконавчому комітету Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (Додаток 2), а саме: 51490, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Привовчанське, вул.Калинова, 11; 51491, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Троїцьке, вул.Центральна, 110А; 52534, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Писарівка вул.Вишнева, 8Б; 51490, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Привовчанське, вул.Калинова, 16; 51491, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, с.Троїцьке, вул.Центральна, 105Б. Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами. Постачальник разом з продукцією надає Покупцю накладну на товар, сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника, який має санітарний паспорт, дійсний на момент поставки. Водій та особи, що супроводжують транспорт повинні мати санітарну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу кожної партії товару та представляти за вимогою замовника та забезпечені санітарним одягом.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
168509
168 509,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області
ЄДРПОУ:41747100 Досьє YouControl
Сайт:http://pavltroycsil.dp.gov.ua/selrada/pavlogradskij/trojitska_silrada.nsf/admin.xsp
Контактна особа:Ірина Гречка
Телефон:+380958107754
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
51491, Україна, Дніпропетровська область,Павлоградський район, село Троїцьке, вул.Миру, буд.1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)

215
кілограм
Україна ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 666300-15540000-200200-40996564
Ідентифікатор реєстру: 37908e7180b04a6c98795f94b0a83e50
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
aff234ce5de44aa4a518bf2bedf26395Добавкибез добавок
d85c1706dec94554b7b31426e9d62cd7Масова частка жиру50
8b98493e403642e29012b72b50c232a9Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)Так
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554

578
кілограм
Україна ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 666296-15540000-198750-40996564
Ідентифікатор реєстру: 37908e7180b04a6c98795f94b0a83e50
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
6bcd3ee0cc1d4d29aedf9d1a0a28626dМасова частка жиру9.0
71448ebd1b2142718d9329d84dcdc815Відповідність ДСТУ 4554Так
496dee376eed40e8aaa4c7f95e22358eДобавкиНі
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 15:59:38
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 15:59:13
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються Замовником за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 10 банківських днів після отримання товару на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ