Закупівлю оголошено - 17-09-2024, 11:37. Дата останніх змін - 17-09-2024, 11:37

Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221)

Державна закупівля - UA-2024-09-17-005065-a Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221) від замовника ОБОЗНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ від 9/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-17-005065-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-17-006110-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2024, 11:37
по 20-09-2024, 09:00

Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставка Товару (продукції) у робочі дні з 8:00 до 15:00 годин. Поставка до 31.12.2024 року. (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
140000
140 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ОБОЗНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
ЄДРПОУ:03190366 Досьє YouControl
Сайт:http://gutszn.kr-admin.gov.ua
Контактна особа:Наталія Баланда
Телефон:+380667485332
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
27630, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н. , с. Обознівка
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

10000
кілограм
27630 , Україна , Кіровоградська область , с. Обознівка , вул. Польова б.1 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 178504-03210000-619620-40996564
Ідентифікатор реєстру: 04c25e5604a84aa6bcba688eb48792ba
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
594b911b9177403e81fd369a3b486873Термін збиранняпізня
0bb5e152e5a349b99d0a12e88feba234Класперший
baf2c670eced4b88a5db3d3e552c5efcВідповідність ДСТУ 9221Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 11:37:14
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 11:36:21
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
20
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ