Закупівлю оголошено - 17-09-2024, 11:21. Дата останніх змін - 17-09-2024, 11:21

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Державна закупівля - UA-2024-09-17-004603-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 9/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-17-004603-a / на ProZorro / на DoZorro
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2024, 11:21
по 20-09-2024, 13:00

Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.09.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
145000
145 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08803738 Досьє YouControl
Контактна особа:Назаренко Тетяна
Телефон:380989713699
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

10000
кілограм
Україна , Житомирська область , Житомир ,
по 30-09-2024


Ідентифікатор профілю: 178504-03210000-619620-40996564
Ідентифікатор реєстру: 04c25e5604a84aa6bcba688eb48792ba
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
c4b5dec3818646ac9c38d197a86d015dТермін збиранняпізня
607119169b2e43e598cabe6e084ae0c7Класперший
dfbc0dc84e294f4a93b851297d5f9bbbВідповідність ДСТУ 9221Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 11:21:12
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 11:21:03
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
Умови доставки:
Подія:
Подання заявки
Опис:
Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.09.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
Тип доставки:
Одноразова поставка
Тип днів:
Календарні
Розмір доставки (%):
100
Період (днів):
2
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ