Закупівлю оголошено - 16-09-2024, 11:08. Дата останніх змін - 16-09-2024, 11:08

ДК 021:2015-03210000-6-Зернові культури та картопля (03212100-1-Картопля) (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221)

Державна закупівля - UA-2024-09-16-003742-a ДК 021:2015-03210000-6-Зернові культури та картопля (03212100-1-Картопля) (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" від 9/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-16-003742-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-16-004240-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-09-2024, 11:08
по 19-09-2024, 12:00

1. Місце поставки Товару: 61037 м.Харків проспект Героїв Харкова, 195. - Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном Постачальника та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника. - Товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином (згідно з вимогами державних стандартів, технічних умов або згідно з домовленістю сторін), щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки до прийняття Товару Замовником. Товар повинен бути розфасований у споживчу тару. - Товар поставляється з дотриманням системи управління безпечності харчових продуктів, у зв’язку з чим при укладанні Договору надати копію сертифікату, чинного протягом строку поставки Товару, на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» або ДСТУ ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»), або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”, який виданий Постачальнику або Перевізнику, який здійснює постачання Товару . При залученні Перевізника, який здійснює постачання (перевезення) Товару за Договором, Постачальник, під час укладання Договору, надає належним чином завірену копію договору про надання відповідних послуг (чинного протягом строку поставки Товару). - Поставка (передача) товару здійснюється спеціалізованим транспортом, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів певних категорій (з дотриманням технічних та санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, у тому числі щодо сумісності продуктів харчування) згідно з Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 р. № 363, за рахунок Постачальника. Автомобільний транспорт повинен відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на підтвердження дотримання вищезазначених вимог Постачальник надає належним чином завірену копію (-ї) документа (-ів) про проведення дезінфекції автомобільного транспорту, який (-і) підтверджує (-ють) проведення дезінфекції автомобільного транспорту в поточному місяці поставки Товару та належним чином завірену копію (-ї) сертифікату (-ів) калібрування на холодильну установку, встановлену на автомобілі та на вимірювач-регулятор до холодильної установки. У разі ненадання зазначених документів Замовник залишає за собою право не приймати Товар. - Водій транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами вчасного проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Також, Постачальник обов’язково під час постачання Товару надає копію (-ї) документа (-ів) наведених в цьому підпункті. Представник Замовника перевіряє наявність особистої медичної книжки водія транспорту і інших осіб, що супроводжують Товар. У разі ненадання зазначених документів Замовник залишає за собою право не приймати Товар. 2. Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100%.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
132500
132 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА"
ЄДРПОУ:31437719 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uro-nefro-center.com.ua
Контактна особа:Конотопська Тетяна Сергіївна
Телефон:380577387155
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61037, Україна, Харківська область,Харків, проспект Героїв Харкова, 195
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

5000
кілограм
61037 , Україна , Харківська область , Харків , проспект Героїв Харкова, 195 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 178503-03210000-619620-40996564
Ідентифікатор реєстру: 04c25e5604a84aa6bcba688eb48792ba
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
3f36dc316f6d4c8b966c22721f114db8Класекстра
8906f879055b42988b3f1173a5a855c0Термін збиранняпізня
dcf042ba1971493e8d2257e919d61749Відповідність ДСТУ 9221Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-09-2024, 11:08:32
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-09-2024, 11:08:22
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
Умови доставки:
Подія:
Подання заявки
Тип доставки:
Повторювана поставка
Тип днів:
Робочі
Розмір доставки (%):
100
Період (днів):
1
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ