Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю до 31.12.2024р. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 20-ти календарних днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. За ціноутворення відповідальність несе Постачальник Постачальник забезпечує належне санітарно-гігієнічне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками, залученими безпосередньо до виконання поставок, правил особистої гігієни. Кожну партію супроводжує накладна та документ, що підтверджує її безпечність та якість. Якість товару та умови його транспортування повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб запобігати псуванню та знищенню в період доставки його Замовнику. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 85% до загального терміну придатності. У разі поставки неякісного Товару Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісних Товарів протягом 3 (трьох) днів з дня подання Замовником претензії. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Замовника протягом двох календарних днів з моменту надання заявки,протягом 2024 року за адресою: 40022, м. Суми, вул. Троїцька, 57. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Замовником. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 152 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02000334 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ярослава Бандура |
Телефон: | +380542659004 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область,місто Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28 |
0 |