Закупівлю оголошено - 13-09-2024, 16:00. Дата останніх змін - 13-09-2024, 16:02

Продуктові набори

Державна закупівля - UA-2024-09-13-011021-a Продуктові набори від замовника ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-13-011021-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-13-013058-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-09-2024, 16:00
по 24-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-09-2024, 16:00
по 27-09-2024, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2024, 00:00

закупівля проводиться на очікувану вартість

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
56520000
56 520 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:565 200,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 695 600,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:26136777 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Бойко
Телефон:+380983983788
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
50101, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, проспект Металургів, будинок 36 Б
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Продуктові набори
56 520 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продуктові набори

100000
набір
50000 Україна Дніпропетровська область м.Кривий Ріг не даємо чіткої адреси з міркувань безпеки під час військового стану. Про повідомлення адреси сказано в п.5.2. проєкту Договору
по 31-12-2024
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-09-2024, 16:02:23
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-09-2024, 16:00:18
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-09-2024, 16:00:18
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Продуктові набори
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
електронна банківська гарантія.
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Способи підтвердження:
Документ
електронна банківська гарантія. , Розмір забезпечення тендерної пропозиції (1 695 600 грн 00 коп. (один мільйон шістсот дев’яносто п’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Назва Замовника: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради Місцезнаходження Замовника: 50101, м. Кривий Ріг, проспект Металургів, 36 Б Код ЄДРПОУ: 26136777 IBAN № UA058201720355119050025053019
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Продуктові набори
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника.
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Способи підтвердження:
Документ
завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника. , Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% (п’ять) від суми Договору. 11.6. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за даним договором. 11.7. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Постачальником) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 11.8. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про перерахування коштів. 11.9. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Продуктові набори
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Способи підтвердження:
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* , 1.1. Довідка Учасника, складена в довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника власної чи орендованої матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставки товару за предметом цієї закупівлі (наявність складських приміщень): 1.2. Довідка у довільній формі щодо наявності власного(них) (або орендованого (них)) транспортного(них) засобу(ів) (або спеціалізованого(них) транспортного(них) засобів (не менше 2-х одиниць), та в будь-якому випадку надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з особливою відміткою «рефрижератор» або «холодильне обладнання», якими буде здійснюватися постачання продуктових наборів;
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Продуктові набори
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Способи підтвердження:
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* , Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівника (ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів, освіти, досвіду роботи, та форми трудових відносин). Зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її контактний телефон.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Продуктові набори
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Способи підтвердження:
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1 довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір відповідно до коду ДК предмету закупівлі. 3.1.2 не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 3.1.3 лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3.1.4 для підтвердження факту повного виконання договору, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії видаткової(-их) накладної(-их).
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Продуктові набори
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Статус: Активна
Дата створення: 13-09-2024, 16:00:17
Способи підтвердження:
Документ
Документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю , Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2023 рік та/або за останній звітній період 2024 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2023 рік або за останній звітній період 2024 року за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ