Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, Яблука свіжі, середньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133, Сливи свіжі, великоплідні, сорт вищий, від 35 мм, Груші середньостиглі, першого товарного сорту, діаметр не менше 65 мм
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 49 400 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Житомирський центр розвитку дитини №5 |
ЄДРПОУ: | 22061278 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Савіцька Наталія Анатоліївна |
Телефон: | +380977517911 |
E-mail: | crd5oblik@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10031, Україна, Житомирська область,Місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 143 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.