Строк постачання товару: до 31.12.2024 р. Місце постачання товару: 58025, м. Чернівці, вул. І.Підкови, 13, Чернівецький геріатричний пансіонат. Умови оплати товару: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Поставка Товару: доставка Товару на склад Замовника здійснюється окремими партіями в залежності від потреби Замовника, протягом 1 (одного) календарного дня з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії Договору, спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок.Завантажувальні-розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 177 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Чернівецький геріатричний пансіонат |
ЄДРПОУ: | 21432258 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Степанія Вікторівна Гумен |
Телефон: | +380372560168, +380372563134 |
E-mail: | chergerpans@ukr.net |
Місцезнаходження: | 58025, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Івана Підкови, 13 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.