1. Місце поставки Товару: 61037, м.Харків проспект Героїв Харкова, 195. Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном Постачальника та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника. - Товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином (згідно з вимогами державних стандартів, технічних умов або згідно з домовленістю сторін), щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки до прийняття Товару Замовником. Товар повинен бути розфасований у споживчу тару. Розфасовка та упаковка товару має проводитися відповідно до вимог «Технічного регламенту щодо деяких товарів, які фасують за масою та об’ємом в готову упаковку», затвердженого постановою КМУ № 1193 від 16.12.2015 року або ДСТУ OIML R 87 (OIML R 87:2016, IDT) «Кількість фасованого товару в упакуваннях» та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 969 від 05.07.2017 року «Про встановлення метрологічних вимог до фасування товарів. Маркування Товару повинно містити інформацію: назва харчового продукту; кількість харчового продукту в установлених одиницях вимірювання; мінімальний термін придатності або дата "вжити до"; будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби); найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за інформацію про харчовий продукт, а для імпортованих харчових продуктів - найменування та місцезнаходження імпортера; країна походження або місце походження (у випадках передбачених Законом України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»); інформація про поживну цінність харчового продукту тощо. - Товар поставляється з дотриманням системи управління безпечності харчових продуктів, у зв’язку з чим при укладанні Договору надати копію сертифікату, чинного протягом строку поставки Товару, на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» або ДСТУ ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»), або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”, який виданий Постачальнику або Перевізнику, який здійснює постачання Товару за цим Договором. При залученні Перевізника, який здійснює постачання (перевезення) Товару за Договором, Постачальник, під час укладання Договору, надає належним чином завірену копію договору про надання відповідних послуг (чинного протягом строку поставки Товару). - Поставка (передача) товару здійснюється спеціалізованим транспортом, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів певних категорій (з дотриманням технічних та санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, у тому числі щодо сумісності продуктів харчування) згідно з Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 р. № 363, за рахунок Постачальника. Автомобільний транспорт повинен відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на підтвердження дотримання вищезазначених вимог Постачальник надає належним чином завірену копію (-ї) документа (-ів) про проведення дезінфекції автомобільного транспорту, який (-і) підтверджує (-ють) проведення дезінфекції автомобільного транспорту в поточному місяць поставки Товару. У разі ненадання зазначених документів Замовник залишає за собою право не приймати Товар. 2. Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100%.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 22 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" |
ЄДРПОУ: | 31437719 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uro-nefro-center.com.ua |
Контактна особа: | Соловйова Марина Олександрівна |
Телефон: | 380577387155 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,Харків, проспект Героїв Харкова, 195 |
0 |