Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Горошок зелений заморожений
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 7 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Житомирський дошкільний навчальний заклад №29 |
ЄДРПОУ: | 22061456 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вілінська Олена Петрівна |
Телефон: | +380963301951 |
E-mail: | bukhhalter29@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Перемоги, будинок 47а |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити закупівлю, що здійснюється з використанням електронного каталогу за предметом Горошок зелений заморожений (код ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі) у зв’язку з технічною помилкою в оголошеній закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-09-2024, 20:55
Документи: