Строк поставки товарів: відповідно заявок Замовника протягом 2024 року. Товар повинен надходити до закладів на підставі та відповідно поданих заявок закладів освіти. Прийом товару по закладу підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних . Місце поставки товарів: заклади освіти підпорядковані Гуманітарному відділу згідно проекту договору.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 82 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Гуманітарний відділ Миронівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 43122946 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галина Пилипко |
Телефон: | +380679935290 |
E-mail: | mr_osvita@ukr.net |
Місцезнаходження: | 08801, Україна, Київська область,Обухівський р-н місто Миронівка , вул.Соборності будинок 58 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.