Закупівлю оголошено - 07-09-2024, 11:01. Дата останніх змін - 07-09-2024, 11:01

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 (03210000-6 Зернові культури та картопля, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)

Державна закупівля - UA-2024-09-07-000220-a Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 (03210000-6 Зернові культури та картопля, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 від 9/7/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-07-000220-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-07-000108-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-09-2024, 11:01
по 11-09-2024, 12:00

Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником впродовж 30-ти (тридцяти) днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником накладної (акту приймання – передачі товарів), завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. Строк (термін) поставки товару: до 01.10.2024 року. Місце поставки товару: м. Житомир, Житомирська обл., м Овруч, Київська обл., м. Іванків (детальна інформація щодо місця поставки товару буде повідомлена під час укладення/виконання договору про закупівлю).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
297000
297 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495
ЄДРПОУ:14321914 Досьє YouControl
Контактна особа:Зоя Володимирівна Лантух
Телефон:380974075787
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

27000
кілограм
Україна , Житомирська область , Житомир , Житомирська обл., м. Овруч, Київська обл. м. Іванків ,
по 01-10-2024


Ідентифікатор профілю: 178503-03210000-619620-40996564
Ідентифікатор реєстру: 04c25e5604a84aa6bcba688eb48792ba
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
57e27cb7f1dd4b21916eb8e674840c7dТермін збиранняпізня
65b26ddf82874701a34881a7b1d7857aКласекстра
99b2fe6b785e46348b83c45183f77b47Відповідність ДСТУ 9221Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-09-2024, 11:01:22
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-09-2024, 11:01:11
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником впродовж 30-ти (тридцяти) днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником накладної (акту приймання – передачі товарів), завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ