Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 413 048 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 065,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військовий ліцей Державної прикордонної служби України |
| ЄДРПОУ: | 38245193 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Марина |
| Телефон: | 380987030687 |
| E-mail: | MShevchuk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул.Озерна, будинок 14 |
6 |
Шановний Учасник, ФОП Бальжик Дмитро Петрович, при розгляді Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено певні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Документи, які свідчать про надані послуги з дезінфекції автотранспортних засобів згідно договору, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі за останні 2 місяці до дати оголошення закупівлі подані не у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: не засвідчена копія Акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №203 від 09.09.2024р. (На виконання вимог пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації та абз.3 пункту 1.3. Розділу 3 Тендерної документації, у випадку надання учасником надання копії документу – має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо.) 1.2. Копія виконаного договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі подана не у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: не засвідчена копія Договору про поставку товарів №02/23 від 09.01.2023р. (На виконання вимог пункту 11 Додатку 1 до Тендерної документації та абз.3 пункту 1.3. Розділу 3 Тендерної документації, у випадку надання учасником надання копії документу – має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо.) 2. 2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності наведені в дужках до переліку та опису виявлених невідповідностей. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Акт(и) виконаних робіт або інші документи, які свідчать про надані послуги з дезінфекції автотранспортних засобів згідно договору(ів), якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі за останні 2 місяці до дати оголошення закупівлі. 3.2. Копію виконаного договору (із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору) для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.