Закупівлю оголошено - 05-09-2024, 15:49. Дата останніх змін - 05-09-2024, 15:49

Чверть куряча (заморожена)

Державна закупівля - UA-2024-09-05-010290-a Чверть куряча (заморожена) від замовника Малостаросільський психоневрологічний інтернат від 9/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-05-010290-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-05-013266-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 15:49
по 10-09-2024, 10:00

Постачальник (учасник-переможець) не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю (більш детально - розділ ХІІІ Договору).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
140000
140 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Малостаросільський психоневрологічний інтернат
ЄДРПОУ:02004864 Досьє YouControl
Контактна особа:Млавець Інна Анатоліївна
Телефон:380891650502
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
20720, Україна, Черкаська область,Черкаський р-н, село Мале Старосілля, вулиця Виноградська, будинок 30
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Четвертина задня куряча, заморожена, ДСТУ 3143

1611
кілограм
20720 , Україна , Черкаська область , Черкаський р-н, село Мале Старосілля , вул. Виноградська, будинок 30 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 139662-15110000-139640-40996564
Ідентифікатор реєстру: 2e3c2b0060f44bfe93ee2d457478e9ab
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
59fd39a82c5c45bc8196f66f71fdc915Термічний станзаморожене
88bf87aaaccd4710a7024159a2e9e4baЧастиначетвертина задня
dd20b617016142cea8964ef7a1e1976fВідповідність ДСТУ 3143Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 15:48:45
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 15:48:21
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за Продукцію здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержану Продукцію шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Продукції. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену Продукцію здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ