Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) - 900кг. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою/ замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Умови оплати: Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше 80% до його загального терміну придатності до споживання.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 243 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
ЄДРПОУ: | 13962350 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Володимирович Шевченко |
Телефон: | +380532590425 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 38751, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
0 |