Закупівлю оголошено - 04-09-2024, 13:39. Дата останніх змін - 04-09-2024, 13:39

Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці.

Державна закупівля - UA-2024-09-04-006893-a Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці. від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 9/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-04-006893-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-03-013140-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2024, 13:39
по 07-09-2024, 13:13

1. Товар за цим Договором поставляється частинами (партіями) на підставі письмових замовлень. 2. Датою поставки товару за Договором вважається дата підписання Сторонами накладної на товар. Постачальник зобов’язаний здійснити поставку необхідної кількості товару протягом 1-3 робочого дня після отримання письмової, усної, або переданої по факсу від Покупця заявки з зазначенням необхідних обсягів. Постачальник зобов‘язаний підготувати товар до вивезення, про що повідомити представників навчальних закладів Покупця. 3. Поставка товару здійснюється виключно у робочий час закладів. 4. Постачальник зобов’язаний власними силами забезпечити доставку товару за адресами закладів та розвантаження товару. 5. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару. 6. Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані. Кузов автомашини повинен мати спеціальне покриття, що легко піддається миттю. Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних службових осіб закладів, які приймають продукти харчування. 7. Кожна партія товару повинна супроводжуватися належно оформленими відповідно до вимог нормативно-правових актів України документами, що передбачені законодавством України при обороті (реалізації) замовленого Покупцем товару, далі - товаросупровідні документи, та які відповідають Специфікації, зокрема: накладною на товар, яка повинна бути оформлена відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та містити всі необхідні (передбачені законом) реквізити; документами або їх належно засвідченими копіями про відповідність якості товару; іншими документами або їх належно засвідченими копіями, без наявності яких реалізація товару заборонена або унеможливлюється відповідно нормативно-правовими актами України. 8. У разі поставки партії товару без будь-якого товаросупровідного документа, наявність якого є обов’язковою відповідно до вимог чинного законодавства України та цього Договору, та/або наданий Постачальником товаросупровідний документ оформлений з порушенням умов цього Договору та/або вимог чинного законодавства України (дефект форми), Покупець має право на власний розсуд або відмовитись від товару та не приймати поставку такої партії товару, а Постачальник буде вважатися таким, що не виконав належним чином своє зобов'язання по поставці замовленого товару, або прийняти такий товар, при цьому Постачальник зобов’язаний надати Покупцю копії належним чином оформлених товаросупровідних документів у день поставки товару, а оригінали таких документів (за потреби) – протягом одного робочого дня з дати поставки товару, при цьому строк оплати такого товару буде рахуватися з дати отримання Покупцем належним чином оформлених товаросупровідних документів. 9. Кожна партія товару, що постачається, повинна супроводжуватись сертифікатом якості або іншим документом, що засвідчує якість та безпеку товару. 10. Продукти харчування постачаються за установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує їх збереження під час транспортування та відповідає державним стандартам, технічним умовам, іншій нормативно - технічній документації. 11. Приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
57000
57 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43197409 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Кот
Телефон:+380937961329
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
12110, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, смт Іршанськ, вул. Гулія, буд. 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці

1500
кілограм
12110 , Україна , Житомирська область , Іршанськ , Гулія, 7. ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 286001-15810000-498110-40996564
Ідентифікатор реєстру: a8943995a1e54eaab0e6615db186e82a
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
1271c1e667114388abaf334e0f2d7037Видхліб
7269908d609d4977a14a70a2f02cafcaВид борошнапшеничне, цільнозернове
991606f1597b4d06901af43c0c4011cbНарізанийНі
372b0bdee6c8471eb5d6c164a08050fcУпаковкаТак
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 13:39:20
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 13:38:25
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
1. Розрахунки за отриманий товар проводяться шляхом оплати Покупцем, після пред’явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі – Накладна) протягом семи банківських днів. 2. Договірні платіжні зобов’язання за цим Договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) в залежності від реального фінансування на 2024 рік.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
7
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ