Закупівлю оголошено - 04-09-2024, 10:24. Дата останніх змін - 04-09-2024, 10:24

Борошно пшеничне в/с

Державна закупівля - UA-2024-09-04-002179-a Борошно пшеничне в/с від замовника Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» від 9/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-04-002179-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-04-001299-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2024, 10:24
по 09-09-2024, 11:00

1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: [email protected] із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Борошно пшеничне, вищого сорту. • Колір: білий або із жовтим відтінком; • Запах: властивий пшеничному борошну, без сторонніх запахів, не затхле, не плісняве; • Смак: властивий пшеничному борошну, без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий. • Вміст мінеральної домішки: при розжовуванні борошна не повинно відчуватися хрускоту; • Вологість, не більше 15%; • Білість повинна становити 54 і більше умовних одиниць приладу РЗ-БПЛ; • Клейковина сира, кількість в борошні не менше 24%; • Зараженість і забрудненість шкідниками хлібних запасів не допускається; • Розфасовка борошна по 10-50кг; • Пакування борошна пшеничного у споживчу, транспортну тару; • Борошно пшеничне пакують в тканинні мішки не нижче 3 категорії, або в 4-5 шарові паперові мішки, або в паперові мішки пакети, або в мішки з поліпропіленових ниток; • Мішки для пакування повинні бути цілими, міцними, чистими, сухими, не зараженими шкідниками і не повинні мати сторонніх запахів; • На кожній одиниці фасування або ярлику повинно бути маркування, що ідентифікує партію, до якої належить харчовий продукт, у вигляді етикетки із зазначенням: найменування та адреса підприємства-виробника, найменування та вид, термічний стан, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність; • Етикетування харчових продуктів повинно відповідати вимогам, зазначеним у Законі України «Про основні принципи та вимог до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 30-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» Договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил „Інкотермс-2010”. При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,5% від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 16.12.2024 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
219566
219 566,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
ЄДРПОУ:05425046 Досьє YouControl
Контактна особа:Мотоман Марія Петрівна
Телефон:380363662935
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004

15550
кілограм
Україна ,
по 30-11-2024


Ідентифікатор профілю: 001521-15610000-949850-40996564
Ідентифікатор реєстру: b0937a45aa8f4d338927f737431c4dbf
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
6a5ac90ffb774b9cb1b8e033cada3e63Сортвищий
ce18e7abbe2648d081deb5e3f2d9151fВідповідність ГСТУ 46.004Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 10:24:17
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 10:24:11
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Інша подія
Опис:
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
45
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ