Закупівлю оголошено - 02-09-2024, 15:21. Дата останніх змін - 02-09-2024, 15:21

Картопля

Державна закупівля - UA-2024-09-02-007174-a Картопля від замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-02-007174-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-02-008923-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-09-2024, 15:21
по 06-09-2024, 00:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
55800
55 800,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04590725 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Пахалюк
Телефон:+380666953495, +380992951215
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
35603, Україна, Рівненська область,м.Дубно, вул. Тараса Бульби, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

4650
кілограм
35600 , Україна , Рівненська область , м. Дубно , заклади дошкільної освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 178504-03210000-619620-40996564
Ідентифікатор реєстру: 04c25e5604a84aa6bcba688eb48792ba
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
5fe1bdeb07a8467c9ee4821d9a6a5752Термін збиранняпізня
e5a76d566b154b979df43232a53a154eВідповідність ДСТУ 9221Так
06b0b538649f4513b040e0316c34c30cКласперший
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 15:21:34
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 15:19:27
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після надання Постачальником накладних на товар, протягом 20 календарних днів з дати отримання товару. У випадку затримки оплати замовлення (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
7
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ