Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2024, 00:00
Кошти Державного бюджету України
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 201 100 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 005,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 03192690 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Леся Фещенко |
Телефон: | +380671944965 |
E-mail: | usptender@krstrda.zht.gov.ua |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,м. Коростень, вул. Франка, буд. 5 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Лукʼяненко Юлія Вадимівна виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору міститься недостовірна інформація стосовно договору №28 від 10.11.2023р., при цьому договір №11 від 15.03.2024р. не може вважатися аналогічним в розумінні цієї закупівлі; 2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії акту приймання-передачі/ видаткових накладних, який вказаний учасником у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів – договір №28 від 10.11.2023р., укладений з «Форест ВУД Експорт»; 3) у Протоколі радіаційного дослідження від 14.06.2024 №1123 неможливо встановити суб’єкт підприємницької діяльності щодо якого здійснювалося радіаційне дослідження (а саме: щодо учасника ФОП Лук’яненко Юлія Вадимівна) об’єкту деревини дров’яної непромислового призначення 2 група. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Розділ 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додатку 7 до тендерної документації; 2) Розділ 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додатку 7 до тендерної документації; 3) пункт 3 Розділу 3 «Технічні вимоги», Додатку 7 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) копію договору вказану в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (№28 від 10.11.2023); 2) копію акту приймання-передачі/видаткових накладних щодо договору вказаному в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (№28 від 10.11.2023); 3) Протокол випробувань радіаційного дослідження деревини та продукції з деревини щодо Учасника ФОП Лук’яненко Юлія Вадимівна. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.