Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 895 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 254,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37862109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Лазаренко |
| Телефон: | +380676300475 |
| E-mail: | zakupki6@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, площа Захисників України, буд. 5а |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "ЮР-ТВІН", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - необхідно надати документи тендерної пропозиції підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує що особу (копія паспорту, посвідчення тощо). Учасником не було надано копія документа,що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо).Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.