Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 141 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 705 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чернігівський геріатричний пансіонат |
| ЄДРПОУ: | 21395391 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gpchern.cg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Анна Шевцова |
| Телефон: | +380634719129 |
| E-mail: | annahrechka@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14010, Україна, Чернігівська область,М.ЧЕРНІГІВ, вулиця Леоніда Пашина, 12 |
3 |
Доброго дня! Згідно Додатку №1 Тендерної документації Замовника: Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій - документи, що підтверджують наявність у Учасника складських приміщень для зберігання товару (документи, що підтверджують право власності чи користування та/або договір оренди, тощо, вказати відомості про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання та/або експлуатаційний дозвіл) для здійснення постачання запропонованого товару. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ підтверджуючий наявність складських приміщень для зберігання товару (документи, що підтверджують право власності чи користування та/або договір оренди). Тому, просиомо надати вищезазначені документи у встановлений законодавством строк, відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.