Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 676 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 382,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
| ЄДРПОУ: | 02136962 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
| Контактна особа: | Люба Володимирівна Івасюта |
| Телефон: | +30322382792 |
| E-mail: | ivasyuta.luba@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79044, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СЕНЬКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" щодо закупівлі ДК 021:2015 – 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (Вафлі, печиво, пряники, сухарі панірувальні) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження надати скан-копію договору про проведення дезінфекції автотранспорту зазначеного учасником, а також надати акти про їх проведення, видані не раніше 2024 р. Учасник у складі пропозиції не надав договір про проведення дезінфекції автотранспорту. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити вимогу п. 1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації шляхом надання скан-копію договору про проведення дезінфекції автотранспорту зазначеного учасником. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.