Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 81 325,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 407,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43991679 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://galych-osvita.gov.ua |
| Контактна особа: | Олена Стасенко |
| Телефон: | +380343122189 |
| E-mail: | stelena@online.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не наданий протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора учасника, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - надана інформаційна довідка щодо наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору без зазначення повного найменування предмета аналогічного договору та суми договору, чим порушено вимоги пп.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору. Надана копія договору № 78 від 13.06.2022 не може бути прийнята до уваги оскільки копія не завірена належним чином учасником, чим порушено вимоги пп.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме документи про виконання аналогічного договору (акти та/або накладні тощо), чим порушено вимоги пп.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - надане рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», не в повному обсягу, відсутні додатки до нього (копія наказу; витяг з реєстру), чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора учасника. - надати інформаційну довідку щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням повного найменування предмета аналогічного договору та суми договору. - надати документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору: скан-копію або копію, завірену Учасником, договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та документи про його виконання (акти та/або накладні тощо). - надати рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», в повному обсягу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.