Строк поставки Товару – з моменту підписання Сторонами даного Договору та реєстрації його в ДП «НАЕК «Енергоатом» до «05» жовтня 2024р. Оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару та проведення вхідного контролю.
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 11 388,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
ЄДРПОУ: | 20055078 Досьє YouControl |
Сайт: | https://tender.atc.gov.ua/ |
Контактна особа: | Крайник Ірина Павлівна |
Телефон: | 380676058155 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.