Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 102 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 512,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "КОДИМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ №2" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 33775772 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лужанська Юлія Вікторівна |
Телефон: | 380989680144 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 66000, Україна, Одеська область,Кодима, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 11 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Про скасування закупівлі без використання електронної системи закупівель UA-2024-08-12-005997-a Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про скасування Під час розгляду першого питання порядку денного: Замовник провів закупівлю відкриті торги з особливостями відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі овочі та фрукти, унікальний номер закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-12-005997-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082 (далі — Порядок), у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. З огляду на це в електронній системі закупівель щодо Закупівлі в електронних полях, розміщена недостовірна інформація, яку не можна виправити за допомогою наявного функціоналу електронної системи закупівель. Отже, є потреба усунути порушення, що виникло через неможливість виправити технічну помилку в електронній системі закупівель, а саме відмінити Закупівлю. Під час розгляду другого питання порядку денного: Законом, Особливостями та іншими нормативно-правовими актами, які регулюють сферу публічних закупівель, не визначено порядку або механізму відміни закупівлі відкриті торги з особливостями Виходячи зі змісту статті 11 Закону, уповноважена особа може прийняти рішення про відміну закупівлі відкриті торги з особливостями. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. . ВИРІШИЛА: 1. Для того щоб усунути порушення, що виникло під час оприлюднення недостовірної є необхідність відмінити закупівлю за предметом закупівлі овочі та фрукти, унікальний номер закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель закупівель UA-2024-08-12-005997-a 2. Оприлюднити інформацію про відміну закупівлі, проведеної без використання електронної системи та розмістити в електронній системі закупівель інформацію про відміну закупівлі без використання електронної системи шляхом завантаження цього протоколу.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 13-08-2024, 11:53 по 24-08-2024, 00:00
Документи: