Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2024 року.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 342 856,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 714,28 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44013857 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Намеснікова Анжеліка Олександрівна |
Телефон: | +380969141434 |
E-mail: | lika_nam@ukr.net |
Місцезнаходження: | 32200, Україна, Хмельницька область,місто Деражня, Хмельницька область, Хмельницький район, місто Деражня, вулиця Миру 39 |
16 |
п. 3.5.12. ТД -В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. В пропозиції Учасника відсутня така довідка. Необхідно надати: В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів
1) Виявлено наступні невідповідності: Підпунктом 3.5.2. тендерної документації передбачена наявність підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 3 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2020-2023 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. Разом з договором надаються документи про фактичну передачу товару стороні контрагенту (видаткова накладна або фінансово платіжний документ) на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів. * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: № Найменування замовника за договором Предмет договору Номер та дата договору Ідентифікатор закупівлі У складі пропозиції Учасника є довідка від 15.08.2024 року №12, в якій вказаний лиш один Договір про закупівлю товарів №1 від 22.06.2020 р. на суму 895 237,28 (беручи до уваги ДУ №2), Відділ освіти, молоді та спорту Радомишльської міської ради Житомирської області, ЄДРПОУ 41892113, 12201, Житомирська обл., місто Радомишль, вул. Мала Житомирська, буд. 17, тел. (04132) 4-42-75, начальник Самчук Ольга Вікторівна, хоч в тендерній документації вимагалося надати не менше 3 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2020-2023 р.р.). Замовник перевірив зазначений в довідці договір, та документи, які надав Учасник про фактичну передачу товару стороні контрагенту (видаткова накладна або фінансово платіжний документ) на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі. Так при розгляді аналогічного договору було виявлено, що Учасник долучив лиш 5 (п’ять) накадних на постачання Товару на суму 73 156.72 гривні, в тому числі: - Видаткова накладна №160/1 від 01.09.2020 року до Договору про постачання Товару №160/20 від 21 серпня 2020 року на постачання деревини дров’яної для непромислового призначення твердих порід довжиною від 1 до 1,5 метра в кількості 18,2 м3 по ціні 992 гривні на суму 18 054,40 грн. для ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ; - Видаткова накладна №160/2 від 02.09.2020 року до Договору про постачання Товару №160/20 від 21 серпня 2020 року на постачання деревини дров’яної для непромислового призначення твердих порід довжиною від 1 до 1,5 метра в кількості 18,2 м3 по ціні 992 гривні на суму 18 054,40 грн. для ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ; - Видаткова накладна №160/3 від 02.09.2020 року до Договору про постачання Товару №160/20 від 21 серпня 2020 року на постачання деревини дров’яної для непромислового призначення твердих порід довжиною від 1 до 1,5 метра в кількості 18,2 м3 по ціні 992 гривні на суму 18 054,40 грн. для ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ; - Видаткова накладна № 096 від 30.10.2020 року до Договору про постачання Товару №1від 22 червня 2020 року на постачання дров паливних в кількості 18,2 м3 по ціні 521,80 гривень на суму 9 496,76 грн. для Відділу освіти, молоді та спорту Радомишльської міської ради Житомирської області; - Видаткова накладна № 097 від 30.10.2020 року до Договору про постачання Товару №1від 22 червня 2020 року на постачання дров паливних в кількості 18,2 м3 по ціні 521,80 гривень на суму 9 496,76 грн. для Відділу освіти, молоді та спорту Радомишльської міської ради Житомирської області. Отже Учасник фактично надав лиш 2 видаткових накладні в кількості 36,4 м3 на суму 18 993,52 гривень, решта 3 видаткових накладних не стосуються даного Договору. Договір не виконано в повному обсязі. Необхідно надати довідку, в якій має бути не менше трьох договорів. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 3 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2020-2023 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. Разом з договором надаються документи про фактичну передачу товару стороні контрагенту (видаткова накладна або фінансово платіжний документ) на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів. п. 7 додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД - Гарантійний лист про те, що Учасник гарантує надання якісного товару. Якщо поставлений товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам закупівлі, замовник має право не приймати такий товар, а учасник зобов’язаний його замінити. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник. Учасник надав Гарантійний лист під №21 від 15.08.2024 року вказавши: «Я, Фізична особа-підприємець Лаушкін Сергій Вікторович, гарантую про надання якісного товару», та не гарантував, що якщо поставлений товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам закупівлі, замовник має право не приймати такий товар, а учасник зобов’язаний його замінити. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник. Надати Гарантійний лист в якому гарантувати, що якщо поставлений товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам закупівлі, замовник має право не приймати такий товар, а учасник зобов’язаний його замінити. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник. п. 9 додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД - Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист щодо забезпечення можливості перевезення, навантаження, розвантаження, складування та поставки деревини в заявлені Замовником строки, та про наявність спеціалізованого транспорту, яким будуть перевозитися дрова та який відповідає вимогам транспорту для перевезення даного товару (транспортний засіб має бути обладнаний краном –маніпулятором). Крім того, з метою уникнення травмування працівників під час перевезення, навантаження, розвантаження, складування та поставки деревини Учасник повинен надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасник надав: - Гарантійний лист №22 від 15.08.2024р. щодо забезпечення перевезення «Я, Фізична особа-підприємець Лаушкін Сергій Вікторович, гарантую щодо забезпечення можливості перевезення, навантаження, розвантаження, складування та поставки деревини в заявлені Замовником строки, та гарантую про наявність спеціалізованого транспорту, яким будуть перевозитися дрова та який відповідає вимогам транспорту для перевезення даного товару (транспортний засіб буде обладнаний краном – маніпулятором)» та - Довідку про дозвіл під №31 від 15.08.2024 року, в якій зазначив: «Я, Фізична особа-підприємець Лаушкін Сергій Вікторович, надаю інформацію, що є трейдером, та не виконую роботи підвищеної небезпеки, а тому не зобов’язаний отримувати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки», проте, Замовник вимагає надати такий дозвіл, так як Учасник в Гарантійному листі №22 від 15.08.2024р. щодо забезпечення перевезення гарантував щодо забезпечення можливості перевезення, навантаження, розвантаження, складування та поставки деревини в заявлені Замовником строки, та гарантував про наявність спеціалізованого транспорту, яким будуть перевозитися дрова та який відповідає вимогам транспорту для перевезення даного товару (транспортний засіб буде обладнаний краном – маніпулятором), а пункт 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу» передбачає отримання такого дозволу при вантажно-розвантажувальних роботах за допомогою машин і механізмів. Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. п. 10 додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД - Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. Учасник надав таку пояснювальну записку, в якій зазначив лиш с технічні, кількісні, функціональні та якісні характеристики товару не надавши інформації про екологічну чистоту та походження товару. Надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Необхідно надати: Необхідно надати довідку, в якій має бути не менше трьох договорів. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 3 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2020-2023 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. Разом з договором надаються документи про фактичну передачу товару стороні контрагенту (видаткова накладна або фінансово платіжний документ) на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів. Надати Гарантійний лист в якому гарантувати, що якщо поставлений товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам закупівлі, замовник має право не приймати такий товар, а учасник зобов’язаний його замінити. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник. Надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.