Поставка товару здійснюється згідно узгодженого із Замовником графіка, не рідше 1-го разу на тиждень, починаючи з 07.00 год. і не пізніше 16:00 год. згідно замовлень, дрібнооптовими партіями на адресу кожного закладу освіти (Додаток 2 до договору про закупівлю) за заявками уповноважених осіб Замовника (закладів освіти Хустської міської ради). Поставка не пізніше одного дня з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. Графік постачання товару може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника. Товар повинен відвантажуватися в упакуванні/тарі, яка відповідає характеру Товару, що поставляється, і забезпечує його повне збереження від всякого роду ушкоджень, псування і т.п. на період поставки та зберігання на протязі терміну придатності. Постачальник несе відповідальність за якість товару протягом усього терміну придатності.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 101 700,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради |
ЄДРПОУ: | 33763070 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Химинець Яна Миколаївна |
Телефон: | +380965251295 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 90400, Україна, Закарпатська область,Хуст, 900-річчя Хуста, 27 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.