Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Дрова паливні для закладів Острицької ТГ» (код ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 608 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 040,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Острицька сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04418417 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тодерян Юлія |
| Телефон: | +380506752003 |
| E-mail: | ostrytsaotgbyh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 60520, Україна, Чернівецька область,Остриця, вул. Зелена буд 1 |
11 |
ПРОТОКОЛ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ОСТРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Уповноважена особа – Тодерян Юлія Георгіївна с. Остриця № 76 20 серпня 2024 року ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «Дрова паливні для закладів Острицької ТГ» (код ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина) було подано 4 (чотири ) тендерних пропозиції, а саме: 1. ФОП "АЛУПУЛЕСЄ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ" 2.Філія "ЧЕРНІВЕЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" 3.ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРІХОВСЬКИЙ ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ 4.ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ФОП " АЛУПУЛЕСЄ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ"". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП " АЛУПУЛЕСЄ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Дрова паливні для закладів Острицької ТГ» (код ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується Довідкою у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, скріплена печаткою Учасника (у разі її використання), з зазначенням номеру аналогічного договору, організації (замовника), адреси та контактного телефону, суми договору і стану його виконання, який укладений та виконаний у 2022-2023 роках, що становить не менше очікуваної вартості закупівлі, із наданням копії виконаного (-их) договору(-ів), що вказаний(-і) в довідці, та оригіналами чи копіями документів, що підтверджують факт поставки товару за вказаним договором (Акт приймання-передавання товару або видаткова накладна та відгук від контрагента про позитивне виконання договору). В тендерній пропозиції Учасника надано довідку в довільній формі про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та зазначено два аналогічних договори, а саме: №174 від 05 червня 2023 року та №124 від 31 липня 2023 року. По аналогічному договору №174 від 05 червня 2023 року не надано оригінали чи копії документів, що підтверджують факт поставки товару за вказаним договором (Акт приймання-передавання товару або видаткова накладна та відгук від контрагента про позитивне виконання договору). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) передбачається документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надання Довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, скріплена печаткою Учасника (у разі її використання), з зазначенням номеру аналогічного договору, організації (замовника), адреси та контактного телефону, суми договору і стану його виконання, який укладений та виконаний у 2022-2023 роках, що становить не менше очікуваної вартості закупівлі, із наданням копії виконаного (-их) договору(-ів), що вказаний(-і) в довідці, та оригіналами чи копіями документів, що підтверджують факт поставки товару за вказаним договором (Акт приймання-передавання товару або видаткова накладна та відгук від контрагента про позитивне виконання договору). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції оригіналами чи копіями документів, що підтверджують факт поставки товару за договором №174 від 05 червня 2023 року (Акт приймання-передавання товару або видаткова накладна та відгук від контрагента про позитивне виконання договору). ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Юлія ТОДЕРЯН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.