Сало свиняче, охолоджене, 3-5 см, ДСТУ 4590. Зовнішній вигляд – сало без шкіри, великими шматками (обрізки не дозволяються), свіже, необвітрене, чисте, без кров’яних плям та залишків м’яса, без пожовтіння поверхні. Товщина сала – не менше 3 см. Колір – білий. Запах – характерний для доброякісного сала, без стороннього запаху. Консистенція – м’яка, щільна. Термічний стан – сало охолоджене, з температурою в товщині м’якоті від 0˚С до +6˚С. Строк придатності – відповідно до діючих нормативних документів. Пакування – сало запаковане без вакууму в пакети із полімерних плівкових матеріалів, згідно з чинними нормативними документами або інші матеріали, що дозволені у сфері охорони здоров’я для контакту з харчовими продуктами. Кожна одиниця пакування повинна бути закрита будь-яким способом: термозварюванням, липкою стрічкою , гумовими обхватками тощо, та складена в чисту, суху, без стороннього запаху багатообігову транспортну тару. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Умови оплати: Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше 80% до його загального терміну придатності до вживання.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 112 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
| ЄДРПОУ: | 13962350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Володимирович Шевченко |
| Телефон: | +380532590425 |
| E-mail: | gorbanivka1991@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 38751, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.