Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 144 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 722,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІБРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 42941040 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богдана Радчук |
Телефон: | 380964334829 |
E-mail: | bibrka_osvita@ukr.net |
Місцезнаходження: | 81220, Україна, Львівська область,Бібрка, вулиця Кравченко Уляни, будинок 2 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно додатку 1 тендерної документації учасник має надати «Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Учасником надано довідку, в якій назва однієї з колонок не відповідає встановленій формі. 1.2. Згідно ч.4 та ч.7 додатку 2 тендерної документації учасник має надати гарантійний лист про наступне: -забезпечення поставки дров паливних твердих порід дрібними партіями , згідно наданих заявок замовником - технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля Учасником не надано відповідних гарантійних листів. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати «Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». 2.2. надати гарантійний лист про наступне: -забезпечення поставки дров паливних твердих порід дрібними партіями , згідно наданих заявок замовником - технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.