Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 213 350,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 066,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський геріатричний пансіонат |
ЄДРПОУ: | 21462905 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пісна Валентина Андріївна |
Телефон: | 380442283135 |
E-mail: | kgp_valp@ukr.net |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область,Київ, вулиця Українського відродження, будинок 11 |
5 |
В ході розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності, а саме: 1.Відповідно до п.5.2 Додатку 1 Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником встановлені вимоги щодо надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я по-батькові, посади, яку обіймає на підприємстві , загального стажу роботи. При цьому Учасники надають скан-копії оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони Здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). Учасником у вищевказаній довідці не коректно зазначені відомості та надана неповна інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2.На підтвердження вимог п.5.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій Учасником надано Договір оренди складських приміщень № 04/01/24 від 03 січня 2024 р., який не відповідає вимогам ч. 2 ст.793 ЦКУ. Просимо усунути невідповідності та надати інформацію/документи в строки, визначені чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.