ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ у м.Київ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п'яти) календарних днів з дня отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Умови оплати: На 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Проєкту Договору (якщо контрагент платник ПДВ) або з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Проєкту Договору (якщо контрагент не є платником ПДВ) або з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Проєкту Договору (якщо контрагент нерезидент України).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 56 332,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
ЄДРПОУ: | 40150237 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Єгорова Ольга Леонідівна |
Телефон: | 380632147739 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |