Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 348 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 740,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району) |
ЄДРПОУ: | 07807645 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гладка Галина Олександрівна |
Телефон: | +380464646216 |
E-mail: | tender_kech@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 17024, Україна, Чернігівська область,смт Десна, вулиця Ювілейна, 3, Чернігівський район, Чернігівська область |
16 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додаток 4: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Пункт 6: Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано ні копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ні витягу з реєстру платників ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : -скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або скановану копію витягу з реєстру платників ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.