Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 366 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 830,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Великобичківська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04351446 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Друляк Віра Іванівна |
Телефон: | +380932359637 |
E-mail: | bychkiv.tender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 90615, Україна, Закарпатська область,Великий Бичків, Закарпатська обл,Рахівський район ,селище Великий Бичків ,вул Грушевського .108 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1, Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. Пункт 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). (Для підтвердження виконання договору прошу надати накладну, або акт-прийому передачі товарів). 2. Відповідно до вимог Додатку 2. Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо) (Дані у довідці різняться з даними у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу) 3.Лист-згода, невірно вказаний номер додатку до Тендерної Докуметації, на який посилається учасник у листі.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації, Пункт 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). (Для підтвердження виконання договору прошу надати накладну, або акт-прийому передачі товарів). Підпункт 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). (в довідці невірно вказаний адресат, написано «Тендерному комітету Великобичківської селищної ради» - замінити). Підпункт 1.1.3. лист-відгук(ки) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, кількості поставленої за договором поставки товару, що є предметом закупівлі, інформації про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору Лист-відгук не відповідає Вимогам до оформлення документів (листів, довідок тощо): дотримання пункту 4.4 ДСТУ 4163-2020. «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Пункт 3.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Довідка не відповідає Вимогам до оформлення документів (листів, довідок тощо): ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (невірно вказаний адресат) (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3.4. Відомості про учасника: - Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) учасника процедури закупівлі - Код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків* - Місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців - Поштова адреса - Інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити) - Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб. - Телефон, факс, - електронна пошта - Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. Довідка не відповідає Вимогам до оформлення документів (листів, довідок тощо): ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». (не потрібно вказувати адресата) Додаток 2 до тендерної документації. У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам Договору, Учасник, зобов’язується за свій рахунок у термін однієї доби з часу отримання повідомлення, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Учасник має гарантувати дану вимогу гарантійним листом. Гарантійний лист не відповідає Вимогам до оформлення документів (листів, довідок тощо): ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». (невірно вказаний адресат) 3.6. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) (один з таких документів, за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції). (невірно вказаний адресат) Додаток 2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Опис та основні вимоги до предмету закупівлі (невірно вказаний адресат - видалити). Відповідно до вимог Додатку 2. Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо) (Договори оренди не відповідають Статті 799 Цивільного кодексу України.) У Довідці про наявність автотранспорту теж внести зміни (невірно вказаний адресат) Додаток 3 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція», (невірно вказаний адресат, не потрібно вказувати). Додаток 4 до тендерної документації, Проект Договору. (невірно вказаний адресат, не потрібно вказувати). Лист – зобов’язання (невірно вказаний адресат). Додаток «Гарантійний лист» - адресат вказаний невірно.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.