1) Поставка здійснюється партіями згідно заявок Замовника за адресами та місцезнаходженням підпорядкованих закладів Замовника, що зазначені в п2,.2, п 2.8.Проєкту договору, згідно умов, що визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування, до 31.12.2024р. 2) Учасник включає до вартості ціни за одиницю товару послуги, пов’язані з його постачанням, в тому числі доставку, розвантажувальні роботи за місцем доставки. 3) Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку, не пізніше 2 робочих днів з дня отримання відповідної заявки учасником. 4)Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, можлива відстрочка платежу до 60 дні
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 33 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01999684 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dmkl.pp.ua/ |
Контактна особа: | Катерина Холостенко |
Телефон: | +380532688624 |
E-mail: | dmkl.tender2@gmail.com |
Місцезнаходження: | 36004, Україна, Полтавська область,Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.