Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 558 618,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 586,18 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 46 759,00 UAH |
Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Костринської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 44109014 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Федорова |
Телефон: | +380635654696 |
E-mail: | osvita@kostrynska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 89022, Україна, Закарпатська область,село Кострина, будинок 47 |
3 |
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам: сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, яким посвідчується, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом на ім’я учасника процедури закупівлі; - Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності): Для платників податку на додану вартість: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв; - У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.