УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ДО 31 ГРУДНЯ 2024 РОКУ. Місце поставки товару: 20709, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Семена Морочковського, будинок 86А. Замовник отримує товар відповідно до своїх Заявок. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ - ОДИН РАЗ НА ТИЖДЕНЬ. Поставка товару здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 8-00 до 16-00 години, або в термін, вказаний у заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару при відповідному температурному режимі, та який обладнано згідно з вимогами щодо транспортування харчових продуктів. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду при транспортуванні та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами і стандартам цивільного законодавства. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше ніж 85% до визначеного виробником даного товару. Шкаралупа повинна бути чиста, не покоджена, без слідів крові чи посліду, та мати природний запах. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 210 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Смілянський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189802 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Неумита Наталія Іванівна |
Телефон: | 380966895644 |
E-mail: | smilainternat@ukr.net |
Місцезнаходження: | 20709, Україна, Черкаська область,Сміла, ВУЛИЦЯ СЕМЕНА МОРОЧКОВСЬКОГО, будинок 86А |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.