УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ДО 31 ГРУДНЯ 2024 РОКУ. Місце поставки товару: 20709, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Семена Морочковського, будинок 86А. Замовник отримує товар відповідно до своїх Заявок. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ - ОДИН РАЗ НА ТИЖДЕНЬ. Поставка товару здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 8-00 до 16-00 години, або в термін, вказаний у заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару при відповідному температурному режимі, та який обладнано згідно з вимогами щодо транспортування харчових продуктів. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду при транспортуванні та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами і стандартам цивільного законодавства. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше ніж 85% до визначеного виробником даного товару. Шкаралупа повинна бути чиста, не покоджена, без слідів крові чи посліду, та мати природний запах. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 210 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Смілянський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189802 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Неумита Наталія Іванівна |
Телефон: | 380966895644 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20709, Україна, Черкаська область,Сміла, ВУЛИЦЯ СЕМЕНА МОРОЧКОВСЬКОГО, будинок 86А |
1 |