Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти календарних днів. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: по 31.08.2024 р. Поставка товару здійснюється за заявками замовника протягом трьох робочих днів з дати подання заявки. Заявка направляться Замовником у любій йому доступній формі (письмово, факсом, електронною поштою тощо). Постачальником призначається особа відповідальна за прийом заявок. Наявність відповідальної особи за отримання замовлень є обов’язковим. Неприйняття замовлення є недопустимим. В окремих випадках допускається додаткове замовлення та поставка товару «день в день». Графік постачання: з 08 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. транспортом Постачальника, крім вихідних та святкових днів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 456,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 05493846 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Туровська-Чорна Марія |
Телефон: | 380954737411 |
E-mail: | mariya.turovskaya@ukr.net |
Місцезнаходження: | 25004, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.