Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" |
ЄДРПОУ: | 05480766 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Шуляк |
Телефон: | +380956359239 |
E-mail: | tender_ydmscvv@ukr.net |
Місцезнаходження: | 08455, Україна, Київська область,с. Циблі, вул. Лісова, 2 |
6 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні документи, що підтверджують правові підстави наявності автомобілів (не менше 2 шт). Для виправлення невідповідності учасник протягом 24 годин має надати, шляхом завантаження в систему вище вказаних документів 1.2. Учасник надав Форму тендерної пропозиції, де не вказано виробник та країна походження товару. Для виправлення невідповідності учасник протягом 24 годин має надати, шляхом завантаження в систему виправленої форми тендерної пропозиції.
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні наступні документи: - заповнена та підписана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації - довідка щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника; - довідка/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним; - листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно Додатку 6 до тендерної документації); - Інформація про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля (довідка/лист у довільній формі); - інформація про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням частку в статутному капіталі; - Учасник підтверджує у складі пропозиції усвідомлення, що за підроблення документів тендерної пропозиції учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. - лист-гарантія щодо дотримання у своїй діяльності положень нормативно-правових актів дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». - Підтвердження у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля: для цього учасник повинен надати інформацію у довільній формі на своєму фірмовому бланку про те, що для екологічної безпеки транспортування, зберігання та використання запропонованих товарів не призводить до забруднення довкілля - Довідка (оригінал) складена у довільній формі (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) про матеріально-технічну базу, необхідну для виконання договору щодо поставки товару, що є предметом даної закупівлі. - Учасник повинен надати в складі пропозиції, акт обстеження гігієнічного стану складу Замовника. - Довідка про наявність працівника(ів), який(і) буде(уть) здійснювати поставку товару - Скановані оригінали особистих медичних книжок для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я на водія, експедитора, комірника та вантажника, що є працівниками учасника, інформація про яких надавалась відповідно до вимог п 2.1. додатку 2 цієї документації (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). - Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на працівників, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку 2 цієї документації. В медичних книжках працівників, установою, що проводила навчання, повинна бути зроблена позначка про проходження відповідного навчання. Навчання повинно бути проведено не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. - Гарантійний лист від учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі, у обсягах що визначений цією тендерною документацією протягом всього строку дії договору про закупівлю - Гарантійний лист про доставку товару спеціалізованим автотранспортом, який відповідає всім санітарно - гігієнічним нормам та наявність медичних книжок у працівників, які супроводжують предмет закупівлі під час його доставки. - Гарантійний лист, що Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. - Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2023 року управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів Учасника. - Рішення про державну реєстрацію потужностей відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства Аграрної політики та продовольства України від 10.02.2017 № 39 на реєстрацію потужностей, з зберігання, реалізації харчових продуктів, та/або експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів. - Скан-копію діючого оригіналу сертифікату на ім’я Учасника, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) щодо діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) транспортування продуктів харчування; торгівлі (гуртової, роздрібної) харчовими продуктами та напоями (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР). - Сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), стосовно діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) транспортування продуктів харчування; торгівлі (гуртової, роздрібної) харчовими продуктами та напоями виданого відповідним органом, який має такі повноваження, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР). - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), стосовно діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) транспортування продуктів харчування; торгівлі (гуртової, роздрібної) харчовими продуктами та напоями, що виданий на ім’я учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України - Сканований оригінал свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, яке видано не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення відповідних робіт. Документи повинні бути надані в повному обсязі. - Свідоцтво про уповноваження органу, що проводив роботи по повірці законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (ваги), на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульваної метрології. - Сканований(і) оригінал(и) Договору, укладеного з учасником процедури на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги) з уповноваженим органом, що проводив вищезазначені роботи. - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги) з уповноваженим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування. - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування. - Сертифікат стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування. - Завірену Учасником, належним чином, копію договору з акредитованими НААУ лабораторіями, предметом якого є випробування біоматеріалів, кормів та ін., продуктів харчування різних: м'ясо, риба, молочні продукти різні, молоко, вершкове масло, овочі, фрукти, крупи, борошно, макарони, олія соняшникова, цукор, сік, кондитерські вироби, хлібобулочні вироби, спеції, яйця. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні наступні документи: - довідка щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; - довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним; - Інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля (довідку/лист у довільній формі); - інформацію про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням частку в статутному капіталі; - Учасник підтверджує у складі пропозиції усвідомлення, що за підроблення документів тендерної пропозиції учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. - лист-гарантію щодо дотримання у своїй діяльності положень нормативно-правових актів дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». - Підтвердження у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля: для цього учасник повинен надати інформацію у довільній формі на своєму фірмовому бланку про те, що для екологічної безпеки транспортування, зберігання та використання запропонованих товарів не призводить до забруднення довкілля - Довідка (оригінал) складена у довільній формі (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) про матеріально-технічну базу, необхідну для виконання договору щодо поставки товару, що є предметом даної закупівлі. - Документи, що підтверджують правові підстави наявності обладнання та матеріально-технічної бази, автомобілів (не менше 2 шт). - Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 2 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт, виданий (ні) у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цих торгів. - Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п 1.1 додатку 2 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт, виданий (ні) у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цих торгів. - Скановану оригінал чи завірену копію договору про миття та прибирання автомобілів. - Учасник повинен надати в складі пропозиції, акт обстеження гігієнічного стану складу Замовника. - Довідка про наявність працівника(ів), який(і) буде(уть) здійснювати поставку товару - Скановані оригінали особистих медичних книжок для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я на водія, експедитора, комірника та вантажника, що є працівниками учасника, інформація про яких надавалась відповідно до вимог п 2.1. додатку 2 цієї документації (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). - Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на працівників, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку 2 цієї документації. В медичних книжках працівників, установою, що проводила навчання, повинна бути зроблена позначка про проходження відповідного навчання. Навчання повинно бути проведено не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. - У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. - Гарантійний лист від учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі, у обсягах що визначений цією тендерною документацією протягом всього строку дії договору про закупівлю - Гарантійний лист про доставку товару спеціалізованим автотранспортом, який відповідає всім санітарно - гігієнічним нормам та наявність медичних книжок у працівників, які супроводжують предмет закупівлі під час його доставки. - Гарантійний лист, що Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. - Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження потужностей для збереження товарів Учасника. - Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2023 року управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів Учасника. - Рішення про державну реєстрацію потужностей відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства Аграрної політики та продовольства України від 10.02.2017 № 39 на реєстрацію потужностей, з транспортування та зі зберігання, реалізації харчових продуктів, та/або експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів. - Скан-копію діючого оригіналу сертифікату на ім’я Учасника, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) щодо діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) транспортування продуктів харчування; торгівлі (гуртової, роздрібної) харчовими продуктами та напоями (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР). - Сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), стосовно діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) транспортування продуктів харчування; торгівлі (гуртової, роздрібної) харчовими продуктами та напоями виданого відповідним органом, який має такі повноваження, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР). - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), стосовно діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) транспортування продуктів харчування; торгівлі (гуртової, роздрібної) харчовими продуктами та напоями, що виданий на ім’я учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України - Сканований оригінал свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, яке видано не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення відповідних робіт. Документи повинні бути надані в повному обсязі. - Свідоцтво про уповноваження органу, що проводив роботи по повірці законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (ваги), на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульваної метрології. - Сканований(і) оригінал(и) Договору, укладеного з учасником процедури на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги) з уповноваженим органом, що проводив вищезазначені роботи. - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги) з уповноваженим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування. - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування. - Сертифікат стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування. - Завірену Учасником, належним чином, копію договору з акредитованими НААУ лабораторіями, предметом якого є випробування біоматеріалів, кормів та ін., продуктів харчування різних: м'ясо, риба, молочні продукти різні, молоко, вершкове масло, овочі, фрукти, крупи, борошно, макарони, олія соняшникова, цукор, сік, кондитерські вироби, хлібобулочні вироби, спеції, яйця. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Для виправлення невідповідності учасник протягом 24 годин має надати, шляхом завантаження в систему вище вказаних документів 1.2. Учасник надав Форму тендерної пропозиції, де не вказано виробник та країна походження товару, а також кількість та одиниці виміру не відповідають заявленим в додатку 4 до тендерної документації. Для виправлення невідповідності учасник протягом 24 годин має надати, шляхом завантаження в систему виправленої форми тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.