Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2024, 00:00
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 243 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Жидачівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44145519 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гурський Юрій |
| Телефон: | 380673923953 |
| E-mail: | zhudachivosvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81700, Україна, Львівська область,Жидачів, вул.Шашкевича М., будинок 2 |
3 |
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. На пропозицію накладено УЕП, а не КЕП. 2.не подано довідка про наявність складу на території Стрийського або сусідніх з ним районів Львівської області з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.8 додатку 2 тендерної документації 2.п.9 додатку 2 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. КЕП. 2. довідка про наявність складу на території Стрийського або сусідніх з ним районів Львівської області з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.