Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 329 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 290,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Вараської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03315879 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мороченець Катерина Олександрівна |
Телефон: | +380680178879 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 34403, Україна, Рівненська область,м Вараш, Незалежності майдан, будинок 1 |
2 |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 61 уповноваженої особи з публічних закупівель виконавчого комітету Вараської міської ради 25.07.2024 року м. Вараш Я, Мороченець Катерина Олександрівна, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), розпорядженням міського голови від 09.01.2024 №9-Род-24-1530 «Про призначення уповноважених осіб з публічних закупівель та затвердження Положення про уповноважену особу з публічних закупівель виконавчого комітету Вараської міської ради» за результатом розгляду тендерної пропозиції ФІЛІЯ "РАФАЛІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" на закупівлю «Круглі лісоматеріали» (код за ДК 021:2015 03410000-7 – Деревина ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-16-003669-a), вирішила розглянути наступні питання: Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ "РАФАЛІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Круглі лісоматеріали» (код за ДК 021:2015 03410000-7 – Деревина) (далі — Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-07-16-003669-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції Учасника відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Невідповідності: Відповідно до вимог Додатка 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає лист з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) за формою, наведеною нижче (Форма 1). Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав вищезазначений лист у формі, що вимагалась тендерною документацією. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа в довільній формі щодо згоди з основними умовами договору, викладеними в Проєкті Договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до тендерної документації). Також Учасником не надано листа-згоди на обробку наявних персональних даних (згідно з Додатком 5 до тендерної документації), у тій формі, яка вимагається тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: Ми, Замовник, вимагаємо від Учасника ФІЛІЯ "РАФАЛІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" усунення вищезазначених невідповідностей, шляхом завантаження до електронної системи закупівель, до складу тендерної пропозиції: - лист з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) за формою (Форма1) (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації); - гарантійний лист в довільній формі щодо згоди з основними умовами договору, викладеними в Проєкті Договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації); - лист-згода на обробку наявних персональних даних (згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації). У разі, якщо Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини 6 Розділу V тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з публічних закупівель _______________ Катерина МОРОЧЕНЕЦЬ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.