Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 105 974,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 059,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Проха Людмила Миколаївна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
3 |
Вимога Додатку 3 до Документації Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді документа, що підтверджує впровадження системи НАССР, що виданий учаснику та виробникові – не надав Учасник. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме, Учасник має надати : - сканований оригінал в кольоровому вигляді документа, що підтверджує впровадження системи НАССР, що виданий учаснику та виробникові. - Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.