Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 5 257 230 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 26 286,15 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 157 716,90 UAH |
Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Федорченко |
Телефон: | +380542617323 |
E-mail: | kev_sumy_zakup_2@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165 |
7 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 01.08.2024 №52 м. Суми Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП ЛУГЧЕНКО ВОЛОДИМИРА МИКОЛАЙОВИЧА (далі — Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі згідно коду ДК 021:2015 – 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 1 та 3 група, (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ЛУГЧЕНКО ВОЛОДИМИРА МИКОЛАЙОВИЧА (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015 – 03410000-7 – «Деревина» (Паливна деревина) 1 та 3 група (далі — Закупівля). 3. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-07-12-009028-a Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до абз. 2 пп. 12.2 п. 12 Додатку 2 тендерної документації (надалі – ТД) Учасник повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації. Обов’язково надається: сертифікат/ протокол радіологічного випробування виданий на ім'я учасника акредитованою на це лабораторією МОЗ з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором, виданий Учаснику не раніше 2024 року на об’єм не менше 3 000 м3 з підтверджуючими документами про акредитацію закладу на право видачі вищезазначеного документу. Учасником надано протокол випробувань №710 від 17 липня 2024 року проведеного Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (Сумська філія «ДП «ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ») (атестат акредитації №20156 перевірено в реєстрах Національного агентства з акредитації України https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov), проте не надано підтверджуючий документ про акредитацію закладу на право видачі вищезазначеного документу. З врахуванням вищевикладеного існує невідповідність у наданій інформації та документах, наданих учасником. Вимоги даного пункту привести до відповідності шляхом надання підтверджуючих документів про акредитацію закладу на право видачі протоколів випробувань. Для усунення вище зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документів, які будуть відповідати вимогам визначеним в ТД до закупівлі для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.