Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД _ ДРОВА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 790 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 950 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 23 700 UAH |
Замовник: | КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат" |
ЄДРПОУ: | 03189724 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Гальчун |
Телефон: | +380988678127 |
E-mail: | intersteb@ukr.net |
Місцезнаходження: | 19451, Україна, Черкаська область,смт. Стеблів, вул. Козацька, 34 |
17 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час публікації змін до річного плану закупівель, згідно із яким оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-07-11-008594-a, було допущено помилку в частині зазначення місцезнаходження замовника та відсутності технічної можливості вносити зміни до річного плану згідно із яким оголошено процедуру закупівлі, а також, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг у зв’язку із позитивною закупівлею через прозоро маркет та укладанням договору за результатами запиту ціни пропозицій
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 10-09-2024, 10:05 по 21-09-2024, 00:00
Документи:
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ - ПІДПРИЄМЦЯ ФІЛІМОНОВА СЕРГІЯ ВІКТОРОВИЧА, було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Дана вимога ґрунтується на умовах тендерної документації та позиції органів державного фінансового контролю під час моніторингу закупівель із зазначеного питання (UA-M-2019-10-21-000004), а саме: 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен був надати наступні документи: • довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону ЗАМОВНИКІВ згідно таких договорів (для здійснення зв’язку з відповідним ЗАМОВНИКОМ щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації), найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. Договори мають бути виконані в повному об’ємі; • копії не менше одного аналогічного договору, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, що підтверджують прийняття товарів в повному об’ємі згідно кожного з договорів, які надаються у складі тендерної пропозиції та/або позитивний відгук від ЗАМОВНИКА згідно виконаного аналогічного договору, копія якого надано у складі тендерної пропозиції (не менше 1-го відгуку) та згідно довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), що має бути складений на фірмовому бланку ЗАМОВНИКА (якщо такий є), за підписом ЗАМОВНИКА, містити дату та номер договору згідно якого поставлявся товар та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Згідно із п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу «Загальні положення» тендерної документації: «1. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Окремі терміни згідно цієї тендерної документації вживаються у значеннях: 1.1. Аналогічний договір в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу, тощо) товару, що входить до відповідного класу Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. 1.2. Повне виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання учасником договірних зобов`язань в повному обсязі згідно договору, з дотриманням його вимог щодо постачання товарів (щодо якості, строків виконання, обсягів постачання товарів), та за умов прийняття товарів замовником згідно договору, про що учасником надається відповідне документальне підтвердження згідно з вимогами цієї тендерної документації. 1.3. Часткове виконання договору – вживається у значенні, як належне виконання договірних зобов’язань, в обсязі меншому ніж це передбачено умовами договору та додатковими угодами, з дотриманням вимог (щодо якості, строків поставки, тощо), та за умови прийняття та оплати частини таких товарів контрагентом згідно договору. 1.4. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору (договорів). 1.5. Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації, але обов’язково не гірші. 1.6. Класом єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – визначається системою кодів, яка складається із чотирьох послідовних цифр відмінних від нуля, у свою чергу, відповідає найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет договору, що згруповані - (XXXX0000-Y).» Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», ЗАМОВНИКАМИ є (далі мовою оригіналу): «Стаття 2. Замовники 1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.». Вище зазначений Учасник надав довідку про наявність досвіду, копію договору, накладну та відгук контрагентом якого є ФОП Лаушкін Сергій Вікторович, що не є ЗАМОВНИКОМ в розумінні Закону. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу «Загальні положення» тендерної документації та Додаток 3 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати наступні документи з урахуванням п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу «Загальні положення» тендерної документації та ч. 1 ст. 2 Закону: • довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону ЗАМОВНИКІВ згідно таких договорів (для здійснення зв’язку з відповідним ЗАМОВНИКОМ щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації), найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. Договори мають бути виконані в повному об’ємі; • копії не менше одного аналогічного договору, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, що підтверджують прийняття товарів в повному об’ємі згідно кожного з договорів, які надаються у складі тендерної пропозиції та/або позитивний відгук від ЗАМОВНИКА згідно виконаного аналогічного договору, копія якого надано у складі тендерної пропозиції (не менше 1-го відгуку) та згідно довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), що має бути складений на фірмовому бланку ЗАМОВНИКА (якщо такий є), за підписом ЗАМОВНИКА, містити дату та номер договору згідно якого поставлявся товар та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.