Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 91 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 456,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 44060781 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Злиденна Олена Андріївна |
| Телефон: | +380456422234 |
| E-mail: | Stav_osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09401, Україна, Київська область,смт Ставище, вул. Цимбала Сергія, 35/1 |
4 |
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Ставищенської селищної ради Київської області 22 липня 2024р. № 146 селище Ставище Порядок денний: Про прийняття рішення щодо невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ФОП Кудряшова Світлана Федорівна Під час розгляду першого питання порядку денного: 08.07.2024 року було оголошено процедуру закупівлі за предметом Продукти харчування (Печиво) за ДК 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, ідентифікатор закупівлі UА- UA-2024-07-08-007364-a. Уповноваженою особою відділу освіти Ставищенської селищної ради під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кудряшова Світлана Федорівна в процедурі відкритих торгів за UA-2024-07-08-007364-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ФОП Кудряшова Світлана Федорівна у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: № з/п Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік виявлених невідповідностей в інформації та документах 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: Згідно ст.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування було виявлено невідповідність в документах. Надати ФОП Кудряшова Світлана Федорівна 24 години з моменту розміщення даного повідомлення в електронній системі закупівель можливість усунення виявлених невідповідностей в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. Уповноважена особа О. Злиденна
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Ставищенської селищної ради Київської області 19 липня 2024р. № 144 селище Ставище Порядок денний: Про прийняття рішення щодо невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРГОРОДСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" Під час розгляду першого питання порядку денного: 08.07.2024 року було оголошено процедуру закупівлі за предметом Продукти харчування (Печиво) за ДК 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, ідентифікатор закупівлі UА- UA-2024-07-08-007364-a. Уповноваженою особою відділу освіти Ставищенської селищної ради під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРГОРОДСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" в процедурі відкритих торгів за UA-2024-07-08-007364-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРГОРОДСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: № з/п Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік виявлених невідповідностей в інформації та документах 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: Згідно ст.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування було виявлено невідповідність в документах. Надати ТОВАРИСТВУ З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРГОРОДСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" 24 години з моменту розміщення даного повідомлення в електронній системі закупівель можливість усунення виявлених невідповідностей в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. Уповноважена особа О. Злиденна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.