Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2024, 00:00
ДК 021:2015 – 03450000-9 – Розсадницька продукція - Багаторічні саджанці дерев, кущів та рослин (вік більше одного року) (номенклатурні позиції згідно ДК 021:2015 – 03451100-7 – Саджанці – Багаторічні саджанці дерев, кущів та рослин (вік більше одного року) - відповідно до тендерної документації
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20847537 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кушляк Данило Володимирович |
Телефон: | 380322546624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, вул.Ф.Ліста, будинок 1 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Дончука Віталія Артуровича процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 – 03450000-9 – Розсадницька продукція - Багаторічні саджанці дерев, кущів та рослин (вік більше одного року) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Пунктом 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпунктом 1.4. таблиці 1 додатку 1 тендерної документації передбачено подання Учасником процедури закупівлі видаткових накладних за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів та документу/документів, які підтверджують оплату (квитанція, платіжна інструкція тощо) відповідно до укладеного договору/укладених договорів вказаних у довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів). Проте, Учасником ФОП Дончук Віталієм Артуровичем не подано документу/документів, які підтверджують оплату товару згідно поданого аналогічного договору (квитанція, платіжна інструкція тощо) відповідно до підпункту 1.4. таблиці 1 додатку 1 тендерної документації. Рахунок на оплату не є документом, який підтверджує оплату товару, а лише містить платіжні реквізити, на які потрібно перераховувати кошти як оплату за поставлений товар. Враховуючи наведене, прошу усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документ, який підтверджує оплату товару відповідно до укладеного договору вказаному у довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів) (квитанція, платіжна інструкція тощо), або документів, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання будь-якого іншого аналогічного за предметом закупівлі договору згідно пункту 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.