Строк (термін) поставки Товару – до 20 вересня 2024 року, за заявками Замовника, погодженими партіями. Поставка товарів здійснюється на умовах DDP - склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»). Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника. Умова оплати – післяплата. Оплата товарів проводиться замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів: видаткової накладної, рахунку - фактури, - шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок постачальника. Замовник здійснює оплату товарів не пізніше 30 робочих днів з дати підписання вказаних вище розрахункових документів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 45 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Повар |
Телефон: | +380966448361 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.