Картопля повинна бути розфасована в сітчасті мішки, мішки з полімерних матеріалів, картонні ящики (коробки) або ящики з полімерних матеріалів, що забезпечують відповідну вентиляцію продукту. Вага нетто картоплі у мішку сітчастому повинна бути 10-15 кг, полімерному мішку – 20-25 кг, картонній коробці (ящику) або ящика з полімерних матеріалів – не більше 20 кг. Поставка повинна виконуватись автотранспортом Постачальника або автотранспортом компаній-перевізників за рахунок Постачальника, який має санітарний паспорт, водій, експедитор який повинен мати санітарну книжку (дані документи повинні бути надані у складі пропозиції). Замовник має право та повинен перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарну книжку водія, експедитора постачальника. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення та відповідає нормам чинного законодавства. Термін придатності картоплі повинен становити не менше 30 діб з дня її поставки на склад замовника (за умови дотримання температурного режиму зберігання)Не допускаються плоди чорні, з ознаками захворювань: цвілі, гнилі. Без перевищеного вмісту хімічних речовин. Всі плоди партії мають бути приблизно однакового розміру. Розмір середній, відповідно до сорту. Урожаю 2024 року. Повинна заготовлюватися і постачатися відповідно до вимог ДСТУ, ТУУ або ТУ або інших вимог діючого санітарного законодавства України, не містити у складі ГМО, що має бути зазначено на упаковці. При цьому, якість товару повинна відповідати діючим ДСТУ, ТУУ, ТУ та/або іншим нормативним документам. Товар повинен доставлятися спеціалізованим автотранспортом, розвантажувальні роботи виконуються фахівцями, які забезпеченні особовими медичними книжками та спецодягом. Упаковка товару має бути виготовлена таким способом, який дозволяє за певних умов забезпечити збереження його споживчих властивостей безпечність під час зберігання та транспортування, повинна мати обов’язкове маркування. Строк поставки: з дати підписання договору – згідно заявок Замовника, які надаються не менше, як за 36 годин до дати поставки, але непізніше ніж 01.12.2024 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Військова частина 9953 |
| ЄДРПОУ: | 14321759 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вадим Дахно |
| Телефон: | +380663129468 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.