Умови постачання товару та оплати: 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Хліб з житнього борошна, в упаковці – якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 95% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару кожного дня до 7.00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 4. Транспортування товару до Замовника здійснюється автотранспортом відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати чинну медичну книжку (надається при поставці товару). Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) банківських днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Товар при поставці повинен супроводжуватись декларацією виробника (або якісними посвідченнями чи посвідченням якості/відповідності), видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування, яке повинно відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Також при поставці Постачальник надає медичні книжки водія (експедитора, вантажника) та документи на дезінфекцію автотранспорту. 9. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони. 11. У випадку зменшення обсягу закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, відсутності потреби у закупівлі, відсутності чи затримки фінансування видатків Замовнику, розірвання Договору, у випадку, передбачених Договором, Замовник не несе майнової відповідальності перед Постачальником.
Статус: | Кваліфікація переможця |
Бюджет: | 329 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188458 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пудрій Юлія Михайлівна |
Телефон: | 380977259444 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.